NY 1 HOLDS TRÆNER 2022

image Hjordkær UIF
18. oktober 2021 kl. 23:11

Hjordkær UIF Ansætter ny 1 holds træner

Det har været kendt et stykke tid, at vores nuværende 1 holds træner Lars Buchwald, ønsker at stoppe efter denne sæson. Derfor har klubben været på jagt efter en ny Cheftræner.

Jagten er nu stoppet, og det er god kending på 1 holdet, der træder til. Når den nye sæson starter, er det Dan Biel der svinger taktstokken.

I Dan får vi en træner, der har indgående kendskab til klubben og spillerne. Han har været ungdoms, oldboys og veteran træner, han sidder med i bestyrelsen og sidst men ikke mindst så har han været assistent på 1 holdet, inden han tog en frivillig pause, for at støtte op om Team Rynkeby projektet.

Det bliver spændende at følge, Dans indgangsvinkel og tilgang til trænergerningen, når han i 2022 indkalder til første træning.

Der arbejdes stadig på at sætte endeligt navn på en assistent.

Vi følger spændt med i resten af sæsonen, hvor Lars har ført holdet frem til nogle gode sejre, og vi går også ind til de sidste tre som favoritter.

Kom og følg holdet allerede Lørdag, hvor Haderslev kommer på besøg